Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2012 13:10 - Кастинг
Автор: landing Категория: Лични дневници   
Прочетен: 30118 Коментари: 86 Гласове:
28

Последна промяна: 16.03.2012 13:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Болна съм. Толкова съм грипава и толкова съм смачкана в момента… гарда е нисък, носа е хремав и нещата са аспирин. Искам да се предам, очи- езера дълбоки, нос- водопад, искам чай с мед и да се лигавя, и да ме тресе, и да лежа и да охкам, и да разстриват с първак, и да страдам дълбоко и тежко. Утре ако не ми е минало- почвам. Но днес, днес има едно нещо, което не ми дава мира.

 

Имам си една приятелка и вчера с нея си говорихме за мъже. По- точно за мъжете, които харесваме по принцип. Ние двете, общо взето имаме съвпадения в мислене, виждане и възприемане на нещата, нямаме базисни различия. Но, докато опрем до мъжете!

 

Тя е в процес на сърч, така да се каже. След много години с един мъж, от няколко е сама. И сега ми прави впечатление, че й куцука житейската философия нещо. Отхвърля хора, които не се вместват в нейните предварително зададени параметри. А параметрите са: културен, ерудиран, образован, да слуша класическа музика /предимно/, да се интересува от изкуство, архитектура, да дава мило и драго да посещава музеи, даже ако може да е човек на изкуството, художник, да мре да ходи на опера, балет и т.н. Тука съм опозиция, после ще се мотивирам. На едно мнение сме, че един мъж не трябва да се чудиш дали е взел душ като го видиш, да е грамотен, да познава часовника, да не слуша чалга и да не носи бели хавлиени чорапи. Оттам нататък всичко е химия и физика.

 

Толкова съжалявам горките копелета, на които тя не дава шанс, че чак ми идва да напиша инструкция за експлоатация и да я лепна някъде по нея, да четат и да се учат. Имат нужда от квалифицирана помощ просто. Защото много я обичам, но тя е на баир лозе, а аз не ща да е сама. За какво става въпрос.

 

Например тя иска да си подхожда с някого в духовно отношение?! Аз пощурявам като чуя нещо за духовен план. Пояснявам. Примерно, имате си приятел, кога бихте казали, че имате „духовна връзка”? Когато пишете заедно книга? Когато вие сте неговата муза и го вдъхновявате? Когато сте заедно на концерт, опера, балет? Когато записвате в Червената книга изчезващ вид лишей, растящ само в околностите на с. Големо малово? Когато заедно откривате теорията на отвесността- „Колкото повече време минава, толкоз по- тъпо става”? Или как?

 

Другото- обяснява ми как е прекрасна класическата музика и как настръхва от някои произведения. Евентуалния партньор би трябвало да е също така запленен. Добре. Но аз, да кажем, класическа музика не харесвам. Това прави ли ме второ качество човек? Тя казва- не, ти си друго. Е  какво друго, и почва кеча. Начи с риск да вляза в тежък спор с класическите музиканти тук, искам да кажа, че от тия цигумигу, единственото което ми настръхва са ушите, а краката ми литват сами да отвъртя бушона, белким спрат цигулките. Но то това е от нискокултурието ми, предполагам.

 

Или пък изобразителното изкуство! Ми примерно има повече художници, които тотално не разбирам, камо ли да харесвам. Пък и защо трябва да ме занимават картини в ежедневието? Клетият мъж, който получава зъбобол като види нещо от Пикасо, по малко мъж ли е? Ми не, но според мен. Има художници и писатели, по които светът е полудял, а аз без какъвто и да било срам мога да кажа, че са обикновени бездарници. Общо взето съм забелязала, че свързаните с традициите, етноса и рисунките с ясни очертания ги възприемам в пъти по- добре от бездарните напъни със замазващи похвати да се вдъхне живот на нещо кухо, безидейно и празно, което хората просто се правят, че разбират. Тука лека вметка- Светлин Русев ми е сред най- непоносимите. Давам хиляда лева на този, който ми посочи художник, рисуващ по онко- болни, изтерзани, криви, озъбени, разлагащи се, измъчени и отвратителни изроди. И ако бях сред наследниците на Ванга, щях да вкарам два мангала с един варел вар да замажат безобразията от фасадите на т. нар. църква.

 

Защо търсиш интелектуалец непременно, питам я. Ми то от възпитание, стрес и мирова скръб няма да му стане извън лабораторни условия бе?! Нали мъжа искаме да е до нас силен, устойчив, ние да сме слабите крехки създания. Не че не можем всичко сами, но е уморително. Аз виталност и приспособимост и устойчивост на житейските бури, очаквам по- скоро от спортист. И като казвам спортист, не визирам шахмат точно. И тука дискусията се изражда в луд хилеж.

 

Много е хубаво когато всичките ни идеални въжделения се съберат в един образ, но нека да сме реалисти. Не е ли по- важно отсреща да има настойчиво желание, показано по недвусмислен начин, страст с триумфираща показност и може би по- късно любов, с някой дето няма висше? Не казвам, че трябва да сме всеядни, но да консумираш от наличното понякога е начина да не умреш от глад. Хубаво е човек да има идеали, нека и да си ги следва дори- когато му е скучно, примерно много е спал, ял, смял /се/, всичко му е наред и си пуска фешън тиви и се кефи. Разбира се, че няма да си купи боди с крила отзад два метра, обаче го кефи да ги гледа щото са естетични и навяват светли мисли за синьо небе и ейнджъли и ..нали.

 

Ако някой има мнение по въпроса, давайте. Да даваме ли шанс на хора, които на първо четене не отговарят на възвишените ни критерии? Уточнявам, че аз съм изцяло отрицателен герой и си го знам, да не дълбаете в тая посока. Знам, че и много не ставам да давам акъл, но аз съм прагматичен и бездушен гьон, както съм казвала и преди. Ако може тънкострунните драматици да кажат. Айде ще помлъкна малко, че сега ще ме вдигнат на ура интелектуалците. И стана пространно твърде. Отивам да правя чай. Огън бий!

 




Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. helloworld - :)))))))))))))))))))))))))))))))
16.03.2012 14:42
хай бе моме!:)))) като те чета тука адски ми се иска да ти кажа я я дай тая твоя приятелка насам за да й обясня някой неща от живота ама на второ четене веднага ми се появават едни мисли : първо - защо да няма критерий и ти имаш, второ че какво лошо има в нейните критерий - особено ако е отрасла в такава среда и продължава да се движи в нея, трето - тай като по стечение на обстоятелствата се познавам с някой изтъкнати а и не толкова изтъкнати дейци от творческата сган мога да ти кажа че между тях има страхотни ебачи / слагам червена точка за малолетните/
и не на последно място - като свършите със кеча в леглото защо да не вземеш да си поговориш малко с него за неща които те интересуват:)))))) и това може да бъде едно сексуално изживяване - вярвай ми! :)))))))
цитирай
2. kite333 - Их бре :))) Какъв сериозен анализ,респектирана съм даже.
16.03.2012 15:02
Аз малко като интелектуалка да се изкажа,че твоята приятелка просто е принципна.Но няма опит.
И ако има някой да и каже,от личен опит,че е срещнала такъв мъж(два чужди езика,свири на пиано,чуваш мислите си изречени от неговите уста и само от картини не разбира,ама айде вече нема нужда) ,та срещнала го,оженили се ,народили дечица и ТУК излизат едни други проблеми,които хич,ама хич не зависят от душевността и класическата музика.И може да си супер нещастен,самотен и неразбран с тези два чужди езика,научна степен и класическа музика.
Предай и го това дето ти го казвам.
И наздраве с чая,че сега аз се ядосах....
цитирай
3. helloworld - :)))))))))))))))))))))))))))))))
16.03.2012 15:10
http://zamunda.net/details.php?id=2255
ако някой иска да разбере повече по темата нека да си изтегли и да гледа филма "Фрида" който се разказва за Фрида Кало - художничка и съпруга на Диего Ривера също много известен художник:)))))))))
kite333 - всъщност аз доколкото разбирам тук спора е за друго - дали критерийте на тази девойка не са по-големи отколкото трябва да бъдат и дали трябва да даде шанс и на другия модел мъже - тези които не отговарят на нейните критерий , но аз ще задам още един въпрос може ли да има химия и физика ако човека който се появи в живота ти не се доближава макар и малко до твойте възприятия и интереси - все пак не всичко опира до едното ебане:)))))))))
цитирай
4. landing - Исках да кажа нещо, ама забравих какво беше,
16.03.2012 15:11
но не е лошо де :)) А, сетих се- понякога тормозим аптекаря с неразбираеми рецепти. Дедо ни горе просто не знае какво да ни прати. Ето аз примерно на нея съм и пожелала някой с набор от качества и чакам да изскочи от някъде. Обаче той ако вземе да се появи, тя ще прецака работата, щото на първа среща ще го пита дали пише симфонии примерно, па той ше е глух като петел в музикално отношение и кво прайм тогава?!

Бе тия творци на мен са ми антисекси, не знам, скарана съм с тези браншове по дифолт. Твърде са ми артистични, нелогични, непредсказуеми, несериозни, некъпани и миризливи, според мен им липсва цел и устрем а нерядко и пари , за да могат да си позволят нещо запомнящо се /говоря за мъжете, щот мен те ме интересуват по принцип/ :)))
Попийват, посмъркват , на мен тия табиети са ми антисекс.
Още повече, че от мен трудно ще излезе нечия муза, тъй като нямам време и търпение да се разправям с глупости , па ако и да понеса тази тегоба да ма няма нийде изписана как водя магаре в древна юдея усред некоя сикстинска капела....

с което разбира се искам да кажа че аз не разбирам от мъже , а не че хората на изкуството са кофти-да се допълня за да няма ън мън :)))
цитирай
5. landing - kite333,
16.03.2012 15:19
нали съм върла анализаторка :)) Наздраве, мразя чай, щом ма тегли към него, смятай колко съм грипозна.
цитирай
6. helloworld - landing
16.03.2012 15:21
хей моме ти разбираш от мъже, аз съм те проверила, обаче установих след проверката че разбираш само от този тип мъже които харесваш и ти ги харесваш по избрани от тебе критерий и ти също така както и приятелката ти имаш много и то железни критерий по които ги избираш тези мъже така че единственото което мога сега да ти кажа е че и двете сте един дол дренки единственото което ви различава са само може би една две точки от списъка ви с предимства и преимущества които трябва да има един мъж за да ви хареса:)))))))
цитирай
7. kite333 - Хелоу,аз не споря,даже не давам акъл на приятелката на зеленоочка.
16.03.2012 15:31
Само споделих личен опит.И изказах мнение,че критериите и са си на място,но просто и те не са гаранция за щастие.Личен опит.Тъй,че тя да опита с другите,а аз си се вмествам в темата идеално.
Зеленоочке,аз пък продължавам да срещам мъже от онзи интелектуалния тип,за който умирам(ама са от къпаните и несмъркащите) и много са секси даже,само че първо- малко са чужди и второ вече знам от опит,че всички дават дефекти и не се лакомя хехехех.
И аз адски мразя чай,не знам що,но е факт,така че оздравявай щото....
смятай какви още анализи може да изкараш:)))
Абе някой мъж няма ли да се завърти насам,някой дето от жени разбира :))))
цитирай
8. helloworld - kite333
16.03.2012 15:34
нямах предвид че ти спориш имах предвид че аз споря и то с хъс - най се кефя на споровете с landing:)))))))))))))
цитирай
9. landing - helloworld,
16.03.2012 15:38
много поздрави от мен, опростачения продукт на днешното поколение :)) Току що нарече и мъжете, които харесвам простаци, хахаха! Докато пишех си мислех как ти си безспорен талант, толкова много имаш общо с изкуствата, а така не отговаряш на описанието, което направих... За съжаление обаче, си оставаш единственото изключение, но пък дето се вика, сигурно аз не познавам достатъчно хора на изкуството, или пък познавам от ментетата, демек- калпавите, дето срамят гилдиите. Сега ми хрумна, че не би било нормално всъщност всички да не харесват художници, балерини, композитори и скулптори. Просто мисълта ми беше да не се подхожда с предварителна настройка към хората, отрицателна, или положителна, а да им позволим да си разгърнат потенциала, естествено ако има такъв наличен :))
цитирай
10. kite333 - Хубу де :)))
16.03.2012 15:41
helloworld написа:
нямах предвид че ти спориш имах предвид че аз споря и то с хъс - най се кефя на споровете с landing:)))))))))))))

Ама дай шанс и поспори и с други спорещи де.
Виж сега,то шанс трябва да се дава.Обаче може и да химия с друго- гледаш го як,здрав една химия те хваща и право в леглото.Ама като си отвори устата и се окаже,че химията е била проста физика.Проста !!! Тогава нещата опират до едното... това де...дето го каза.
И после пак айде търсиме критерии щото нали не става само с физкултура.
Направо се завъртях в кръг :)))
цитирай
11. helloworld - landing
16.03.2012 15:47
я стига че ми е писнало да слушам от тебе тия приказки дето си проста и ала бала други подобни глупости - интелекта и ерудицията на човека не се измерват с прочетени на кило книги или седене в мълчаливо тъпо недоумение пред картините на обявените от критиците за гений художници тук не е възможно да я развия тази теза а пък и сега не е необходимо обаче ще ти кажа едно нещо - не ти ли тръгне приказката от раз с един човек няма да има нито химия нито физика:))))))
цитирай
12. helloworld - landing
16.03.2012 15:56
хахахахаха и сега мислейки за тези неща дето ги пишем тук хахахахахаха умрях от смях защото се сетих че никога ама никога ама никога няма и да си помисля за оперен певец например хахахахахахахаха по никакъв начин нито с химия нито с физика хахахахаах
цитирай
13. landing - kite333,
16.03.2012 16:00
какво като са чужди? Тамън само от предимствата ще им се ползваш, недостатъците да си ги носят у тях си :))
цитирай
14. helloworld - ей сега тук
16.03.2012 16:06
landing написа:
какво като са чужди? Тамън само от предимствата ще им се ползваш, недостатъците да си ги носят у тях си :))


опираме до въпроса тоя мъж дето го търсим или искаме за кво ни е - щото ако е само за едната физкултура става почти всеки който не притежава по горе изброените недостатъци като аз бих сложила белите чорапи най - отгоре/ те не са просто начин на обличане а философия/ водейки се от това че можеш да го изкъпеш например:)))))))))) ще трябва да има подточки на темата май:)))))
цитирай
15. neprosvet - Ееее, мили момичета...да се изходи "тежката артилерия"...
16.03.2012 16:21
НЯМА ПЪЛНО ЩАСТИЕ...нямаааа...
...и да си вдигам "перушината"...

Много сте ми забавни...абе какво забавни...готини сте!:)))

Успех в кастинга!
Поздрави и прегръдки и добро настроение!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
16. kite333 - Моля,моля Хелоу -и за физкултура да го ползвам
16.03.2012 16:22
пак ще го търся да е по критериите :)) Найш ли какво е хубаво на почивките между първия и втория час по физическо да имаш достоен събеседник.Тъй че не всеки става :))

Ландинг,не ми се занимава вече- нито с мои, нито с чужди.Сигурно е период някакъв,ама не ги ща,изморена съм :)))
Какво стана сега със спора -трички си останахме и си се коментираме и за какво спорим последно викате ????
Непросвет къде бееее ??? Ела тука сега :)
цитирай
17. neprosvet - kite333 Непросвет къде бееее ??? Ела тука сега :)
16.03.2012 16:41
А детенце, аз вече съм аут от това състезание!:)))

Ландинг, да си изпиеш чайчето, мила, и да оздравяваш! Виждаш ли...грип...странни мисли...стегнисе, хей!:)))
цитирай
18. landing - neprosvet,
16.03.2012 16:50
недей бягай по тъчлинията, нищо конкретно не каза по въпросЪТ :)) Научни сътрудници, или докери с нежни ръце :) Ама я изтеглих тая теза толкова у лево, хахаха.
цитирай
19. helloworld - landing
16.03.2012 16:58
аре сега това твойто последното прилича на бягство от спора - не само е у лево ами направо си е нова тема ще ти припомня сърцевината на нашия спор - дали приятелката ти не трябва да сваля малко гарда и да не иска толкова много от нещастните хора (извинете мъже):)))))))))))))
цитирай
20. landing - Еми да де!
16.03.2012 17:05
то зависи за какво го търси въпросния. За партньор за бридж, за съвместно съжителство, за секс? За мен житейски пригодните мъже не се намират в библиотеката. За секс пък ако е, хептен. За какво са й професори с цайси поне 10 диоптъра и интилигентен поглед? Или да го преслушва дали разбира от квантова физика, прочел ли е енциклопедия Британика, общува ли на латински с латинките и на арамейски с конете си? Мил ли е с пудела на съседката, има ли ръб чорапа му? И накрая след приятната вечеря на която си говорят за Лев Толстой, Клод Моне, конете на Пржевалски, философския камък и Кастанеда, да й дойде на ум да го попита става ли му изобщо, щото се е овлажнила нещо???? Бе тва мъж за обичане ли е тоя тип въобще?!
цитирай
21. helloworld - landing
16.03.2012 17:17
е за това обичам да споря с тебе - в два три реда можеш да наредиш думите на целия тълковен речник и то по такъв начин че да се "овлажня" хахахаххаахахха интелектуално
и да ти кажа нещо друго като срещнеш такъв човек ти хич ама хич не го разпитваш дали е чел енциклопедия Британика / то му личи / ами му се метваш на врата защото той вече те е подмокрил отвсякъде :))))))))))))
цитирай
22. demonwind - Не ставам значи за твоята приятелка ;)
16.03.2012 17:27
Не че не слушам класическа музика, обаче най си обичам изроди като Disavowed, Cannibal Corpse, Tularemia, Cattle Decapitation и т.н. ;) Още по тоя параграф ще я хване уртикарията ;)
Иначе и аз съм настинал здравата и тази петъчна вечер смятам да си направя вътрешни промивки с помощта на г-н Jack Daniel (single barrel) ;) Дано утре грипа да не ме удари в главата ;)

Поздрави и бързо оздравяване!
цитирай
23. valmont - направи си пилешка супа
16.03.2012 17:28
и с повечко лимон, и не се занимавай с глупости ;))))
цитирай
24. demonwind - Не ставам значи за твоята приятелка ;)
16.03.2012 17:30
Не че не слушам класическа музика, обаче най си обичам изроди като Disavowed, Cannibal Corpse, Tularemia, Cattle Decapitation и т.н. ;) Още по тоя параграф ще я хване уртикарията ;)
Иначе и аз съм настинал здравата и тази петъчна вечер смятам да си направя вътрешни промивки с помощта на г-н Jack Daniel (single barrel) ;) Дано утре грипа да не ме удари в главата ;)

Поздрави и бързо оздравяване!
цитирай
25. kite333 - Landing мила,малко си крайна за интелектуалците,ама аз
16.03.2012 17:44
няма да споря ожесточено на тази тема.Помня един интелектуалец какви неща умее
и как може да те накара да се навлажниш.Докерите и зидарите ряпа да ядат :))
И прекаляваш с окарикатурването на визията на интелектуалеца - това с цайсите и диоптрите е олд фешън бе :))Интелектуалец е събирателно понятие някакво за мен,не задължително професор или академик .
Ама сигурно е от грипа да знаеш :))))
цитирай
26. landing - demonwind,
16.03.2012 19:33
май не ставаш, да. Ама ако обобщаваме. Иначе според мен си ерудит яко, не се подценявай :)) Освен тва продават чудни тапи за уши, и примерно тоя недостатък би могъл да се преглътне.

Настинката е кофти, дано методът ти на лечение да е успешен, аз подцених нещата и си сърбам попарата втора седмица. Ако предозираш, тва дето ще те удари в главата, няма да е грип :) Баланс му е майката и превенция.

И накрая, тъй и тъй си ми дошъл на крака, да те питам, какво стана с третата част на Тъмнината? Годинясахме вече, не е ли време за творчески подем? Търпеливо чакам де, ама да си знаеш...
цитирай
27. helloworld - landing
16.03.2012 21:12
дай още малко подробности за приятелката ти защото не ми се вярва да ти е приятелка и да е такъв сухар:)))))))))
цитирай
28. helloworld - landing
16.03.2012 21:17
дай още малко подробности за приятелката ти защото не ми се вярва да ти е приятелка и да е такъв сухар:)))))))))
цитирай
29. susona - интересна тема
16.03.2012 22:05
да искаш ли максимума
или да не пропускаш, пък каквото дойде се файда
честно казано напълно подкрепям приятелката ти
след дълги години с един мъж мислиш ли, че не е наясно какво точно иска
и че не е била компромисно с някого и знае какво е
като ще е да е
другото не е интересно и даже е някак изцеждащо да приклякваш, щото Спас да се чувства пич
(Спас е ебачът в царевичака, дето те разковава потен и нема нужда да се пъне щото голям го вади:))))
а за самотата и критериите kite е абсолютно права
може да си е класа, но не се ли вдъхновявате взаимно, все едно го няма, или те няма теб, химия, физика, аритметика, все тая, тръпка си требе:)
естетиката е тънко нещо:)
цитирай
30. landing - susona, kite333,
17.03.2012 09:47
айде сега, царевичак, потен Спас! Да не изпадаме в крайно демонизиране на образа. Нямам предвид някой сельо нечленоразделен, не агитирам жените да се еВат с Мунчовци. Но дали търсенето трябва да се ограничава в строго задени параметри по нейните. Зная, че за всяка жена мъжът трябва да има определен набор от качества, но считам, че близък по светоглед като за начало е достатъчно. Защо да не се даде шанс на обикновен лоялен, съпричастен, просто умен, а не IQ да не му е под 150? Не е ли по добре партньорът ни да ни подхожда по страст и темперамент, да има визия и да е загрижен за нас? Да можем да разчитаме, че ако се наложи, ще утрепе мамут за вечеря? Ами секса? Аз пък ще ви кажа, че когато секса е наред, другото се натамънява. Ако е кофти- стой и гледай какво става с интелигентността, обичането и т.н. Тъй че мерим монголски тугрик и албанска лека през курса на песото :))
И говоря от личен опит, било е и тъй и инак. Бе темата е дълга и сложна, признавам, че и аз преекспонирах /мараба Ките :)/ Странно, за мен жените си остават мистерия, виж, мъжете са ми ясни.. :)
цитирай
31. landing - valmont,
17.03.2012 09:54
снощи отговорих на един коментар и явно се откапаха последните капки нет, та на теб не успях. Е как ще са глупости, това са важни неща, след децата, най важните са отношенията между мъжете и жените.

Пилешката супа звучи добре, но след работа се срутвам в леглото, нямам желание и сили за готвене. Правиха ми картофена постна оня ден. Поздрави :))
цитирай
32. landing - helloworld,
17.03.2012 10:19
приятелка ми е и е бойна колкото мен. Но има интереси, хобита, които са ми напълно непонятни. Беше в чужбина и ме зари до ушите със снимки на забележителности, музеи и исторически подробности за тях, а аз исках снимки на нея, приятелите й там. Исках да видя усмихнати хора, доброто настроение, как е прекарала. Тя се справя съвсем сама и й е трудно сега, има доста отговорности и й тежат. Кръгът й от приятели е този, който описах- хора на изкуството, поети, художници. Много дрънкане по отвлечени теми и нищо като практическа помощ. Преливането от пусто празно на мъжете с нежните души около нея ме вбесява. Ок, изкуството е храната за душата, аз също без книга не оставам, чета в индустриални количества, НО! Храната за духа да си я има, нареждаш другото и накрая удряш една духовност преди мазилката, нещо като изолация, или по- точно като ел. окабеляване. Много ще е хубаво, ако каквото търсим го намерим на 100 % у един човек, но вероятността е нищожна. Затова е добре да не тръгваме в гората с голямата кошница да търсим прехвалените ягоди. Да погледнем човек непредубедено, да си дадем шанс и да се опознаем. Пък като не става, не става. При това изобилие от аналози, без мъж няма да остане :)) Това имам предвид и за това пуснах постинга.
цитирай
33. susona - :)
17.03.2012 10:31
да бе, верно изчанчихме темата до абсурд
ама да ти кажа, то като си има тръпка се преживяват другите дефицити
секретът е кой пита, по този повод има един класически виц
Веднъж корнет Оболенски попитал поручик Ржевски:
— Господин поручик! Посъветвайте ме, в какво се състои умението Ви да скланяте толкова бързо жените да си лягат с Вас?
— За какво умение става въпрос? Подхождаш към дамата и казваш:
— Мадам! Разрешете да Ви го вкарам!
— Но господин поручик! За такава грубост може и да ви шамаросат…
— Може и да ме шамаросат. Но кой знае защо го вкарвам.
= = =
не се коси толко, щом търси, ще намери, и даже може да е точно обратното по критерии:) понякога обаче критериите са летвата, която просто вдигаш още по-високо с надеждата да не бъде прескочена:)
— Каква е разликата между женската логика
и желязната логика?
— Женската не ръждясва.
(стар виц)
цитирай
34. landing - susona,
17.03.2012 10:46
"понякога обаче критериите са летвата, която просто вдигаш още по-високо с надеждата да не бъде прескочена"- Ето с този твой цитат много подозирам, че нацепи десетката. Неосъзнато е, но го има и това. Аз подозирах само, а ти така ясно го формулира, че почти съм сигурна вече.
цитирай
35. helloworld - landing
17.03.2012 10:48
мила моя гургулице, я виж какво стана тук - обсъждаме мъжете, всяка от нас има ясно и точно мнение за себе си и знае какво иска обаче мъжете точно тия дето ги обсъждаме ги няма никакви хахаххаххахаха сигурно четат и тихичко се измъкват като пръдня из гащи, щото не искат да се занимават с нищо, искат те да са отглежданите, приласкаваните, да ги погалиш по главичката/ хахаххахаахах/ да им кажеш - няма нищо маминото всичко ще е наред и ще оправи, да се скрият под юрганчето и там да си мъркат доволно без да полагат усилия за каквото и да било даже и за един як секс и май това е истинската категория мъже дето се размножава наоколо като амебата чрез пъпкуване и ние тук ще си дрънкаме до второ пришествие ..............
цитирай
36. susona - хрумна ми
17.03.2012 10:52
от снимките, които ти е показвала
без хора, без присъствие, без калабалък и емоции
извън света
цитирай
37. helloworld - susona
17.03.2012 11:09
ти май си права за летвата ама нали ни е заложено в природата несъзнателно да търсим най-добрия е за това си мисля че колкото повече мозък и познание има в главата на един мъж то той толкова по лесно ще убие мамута и ще го донесе за вечеря или не съм права?
цитирай
38. bodlivko - :)
17.03.2012 11:15
Свят широк,хора всякакви.Лошо няма да си имаш критерии на които да държиш на тях ,но когато нещата не се получават от посоката която желаеш се налага да правиш компромиси.Все нещо трябва да се свие за да се получи така да се каже хепи енд.В днешно време е трудно да намериш човек с такива изисквания освен ако не се прехвърлиш в епохата на ренесанса.Сега нещата са на триста и шестдесет градуса и тези критерии се превръщат в бетона стена но на всяка стена има мъничка пролука така че все някой ще е открие стига да не е късно.Ахил е бил безсмъртен,но и той си е имал слабото място.Както се казва ,,няма невъзможни неща,, стига човек да е достатъчно упорит и дебелоглав,а и за всяко нещо си има начин.
цитирай
39. helloworld - bodlivko
17.03.2012 11:19
естествено че трябва да се правят компромиси но до колко и до къде е това е мярката дето трудно се уцелва а пък аз знам от личен опит че идва един мъж поглеждаш го в очите и забравяш да мислиш дали ще донесе мамута за вечеря или е чел енциклопедия британика...........
цитирай
40. susona - ...
17.03.2012 11:24
helloworld написа:
ти май си права за летвата ама нали ни е заложено в природата несъзнателно да търсим най-добрия е за това си мисля че колкото повече мозък и познание има в главата на един мъж то той толкова по лесно ще убие мамута и ще го донесе за вечеря или не съм права?


да ти кажа искрено не знам
житейският ми опит е пълен с грешки
и това е следствие на модел, който е прецакан изначално
по мое скромно мнение перфектният мъж е мъжът, който се чувства добре в кожата си и няма нужда да те прекроява, защото ти се радва ей така просто
без напъни и естествено
първо е чувството, после разбирането
ако телата говорят на един език може и умовете да си пасват
забравих и чувството за хумор
ако се смеете на едни и същи неща твърде вероятно е да си пасвате
но това са хипотези:)
както казах, в тези неща съм си злетак:)
цитирай
41. bodlivko - helloworld
17.03.2012 11:27
Така е.От първият контакт няма как да разбереш дали ще ти изрецитира Шекспир или пък ще ти говори за как се зида стена.Всяко нещо с времето си защото първите срещи може да е от театър ,,Сълза и смях,, а след това да се окаже съвсем друг и да свали маската.Общо взето е проба грешка и ако нещата се получат става страхотно.
цитирай
42. helloworld - susona
17.03.2012 11:31
мисля си дали тази жена не е затормозена от това че вече е имала такъв мъж на мечтите си защото прочетох по горе че е живяла с някого трийсет години и че сега търси втора серия и дали въобще може да има втора серия? нещо ме сви под лъжичката като го написах това...
цитирай
43. landing - естествено че трябва да се правят ...
17.03.2012 11:40
helloworld написа:
естествено че трябва да се правят компромиси но до колко и до къде е това е мярката дето трудно се уцелва а пък аз знам от личен опит че идва един мъж поглеждаш го в очите и забравяш да мислиш дали ще донесе мамута за вечеря или е чел енциклопедия британика...........


Мярката е там дето я турих в началото- да познава часовника, да се къпе евридей, да не носи хавлиени чорапи и да не слуша чалга. След това трябва да му позволим да се докаже, ако настоява. Генетично доказан постулат е, че в хода на еволюцията са оцелявали най- добре подготвените физически екземпляри. Хората все за нещо здраво трябва да се хванат, живота не е само Моцарт и Гьоте и Рембранд.
цитирай
44. susona - моделът е грешен
17.03.2012 11:43
helloworld написа:
мисля си дали тази жена не е затормозена от това че вече е имала такъв мъж на мечтите си защото прочетох по горе че е живяла с някого трийсет години и че сега търси втора серия и дали въобще може да има втора серия? нещо ме сви под лъжичката като го написах това...


имам си един много любим филм, "Дамски клуб"
с различни женски истории на китайки
една от историите беше знакова
последната реплика на жената към бившия любим в тази история беше:
Позволих да мислиш, че твоята любов е по-ценна от моята.
===
Предполагам историята е подобна и жената просто сменя собствения си грешен модел или поне се опитва, или е теглила една майна и си е казала бактън!
ако успее да го смени, ще има втора и различна серия:)
ако не, опять сначале:)
цитирай
45. helloworld - landing
17.03.2012 11:53
добре де ще питам сега нещо - а МОЦАРТ, РЕМРАНД И МИКЕЛАНДЖЕЛО например дали са успявали да донесат мамута за вечеря? Според мен са успявали и то съвсем успешно!!!
цитирай
46. landing - Така е. От първият контакт няма как ...
17.03.2012 11:54
bodlivko написа:
Така е.От първият контакт няма как да разбереш дали ще ти изрецитира Шекспир или пък ще ти говори за как се зида стена.Всяко нещо с времето си защото първите срещи може да е от театър ,,Сълза и смях,, а след това да се окаже съвсем друг и да свали маската.Общо взето е проба грешка и ако нещата се получат става страхотно.

А така, но нали преди грешката трябва да има проба? А като пробваме само непригодни щото излъчват културно, а връщаме рейнджърите понеже прости? И то не знаем дали са прости, ами предполагаме само, по физическото излъчване на сила и мачизъм? Аз предлагам да се опитва, все пак няма да си изтръгне ноктите или да си отскубне ръката от рамото, нали...
цитирай
47. bodlivko - landing
17.03.2012 12:03
Разбира се трябва да има проби.След всяка проба ако е станала грешка следващият път ще се отсее брака от предната проба и докато се получи.Няма как да знаеш нещо освен ако не си го опитал.Иначе се получава едно дрънкане на празни приказки в един разговор например
цитирай
48. landing - :)))))
17.03.2012 12:37
helloworld написа:
добре де ще питам сега нещо - а МОЦАРТ, РЕМРАНД И МИКЕЛАНДЖЕЛО например дали са успявали да донесат мамута за вечеря? Според мен са успявали и то съвсем успешно!!!


Тези са да им зяпаш творбите, те нямат друго предназначение. Не ми се ще цял живот да слушам за талантите му- до един неосезаеми. Не ми се рови из биографии да те опровергавам, но повечето творци, НЕ са били известни и оценени ПРЕЖИВЕ, което мен никак, ама никак не ме грее. Защото ако се изпъне талантът на планетата и ми обясни, че са ни спрели тока, щото от лани не е продал нито една картина /поема, либрето/, аз просто ще го застрелям, принципно, разбираш ли ме? Да е даровит колкото си ще и да е известен на половината Млечен път, все тая. Просто аз лично отказвам някъде из битието ми да се мотае някой с бутон "творец".

цитирай
49. helloworld - landing
17.03.2012 14:15
хопа как ми падна в ръчичките хахаха хохохо - Бах е направил и отгледал 20 деца докато и пишел оратории и меси, не случайно започнах с Диего Ривера - той пък е бил грозен и дебел , но така е омайвал жените че нито една не му е отказвала и са ходили на тълпи след него и сега ще ти кажа нещо от собствен опит - таланта истинския талант независимо дали е в живопистта, музиката или друго изкуство е страхотен афродизиак, много по силен от всички останали качества или мускули, които може да демонстрира някой мъж и се сещам за няколко световни писатели -също ебачи от класа:))))))))
цитирай
50. ivanbunin - Нито е физика, нито е химия, нито е дух...
17.03.2012 16:31
Като чета и авторката, и коментарите, УСЕЩАМ какви жени сте - бива ви, образовани сте, остроумни сте, някои са даже доста оправни, само че...
Мъж и жена по критерии НЕ се избират, още по-малко пък е смислена приказката, че трябвало да се ДАВА някому ШАНС...
Единствено АВТЕНТИЧНО умните жени и мъже РАЗБИРАТ, че критериите се изразявват с ПОНЯТИЯ, че понятията нямат и няма да имат положително определено непосредствено налично битие, че понятията търпят пълен крах пред БЕЗПОНЯТИЙНОСТТА и НЕконцептуалността на живия, уникален за всеки от нас човешки живот..., че в живота на един единствен индивид СЛУЧАЯТ може да разсипе всичко събирано, а някому да изсипе не с шепи, а чували...
ЖИВОТЪТ никому НЕ дължи СПРАВЕДЛИВОСТ съобразно собствените му лични качества, ЖИВОТЪТ е абсолютно безстрастен хвърляч на зарове и не се интересува кому какво е излязло на зара...
Живее се от нула до безкрайност, няма критерии, няма давам или не давам шансове, всеки от нас е ВРЪХЛИТАН от късмет или орисия...
И ако някой все пак се изкуши да си рече - а, не, това не се отнася за мен, аз моя живот си планирам, аз успявам, аз се справям..., та ако се изкуши, лекичко да му напомня:
ЧОВЕКО, ТИ НЕ ЗНАЕШ И НЕ ТИ Е СЪДЕНО ДА ЗНАЕШ КАКВО ТЕ ЧАКА, тъй че по-кротката със самочувствието...
Чест имам!
цитирай
51. helloworld - ivanbunin
17.03.2012 16:49
ако носех шапка на главата си /тя не понася такива/ ти я свалям веднага:))))))
цитирай
52. landing - ivanbunin,
17.03.2012 17:02
и аз свалям въображаемата шапка :) Че ние сме на едно мнение почти. Никога не бих дръзнала да си помисля, че планирането и контролирането са възможни изцяло. Прав си, че почти всичко в живота е въпрос на късмет и стечение на обстоятелствата. А ние си спорим тука повече заради самия спор и забавление. Още утре съдбата може да ни докаже на всяка от нас колко сме неправи :) Поздрави!
цитирай
53. landing - helloworld,
17.03.2012 17:06
колко си коварна :) !!! Добре, даже и да има култови ебачи от тези браншове, да идват при вас, щото при мен шанса им е нулев, така съгласна ли си? Аре мир, че ми писна да ги дъвчем тия, да почваме спортистите? :))
цитирай
54. helloworld - landing
17.03.2012 17:26
тук съм на предната линия и за спортистите и за чекистите:)))))))
цитирай
55. susona - ivanbunin
17.03.2012 18:04
добре казано, господине
това ни връща на начална позиция и ни кара да се замисляме защо по дяволите
се случва точно по този начин
отговорът е защото така:))
това ме присеща за едни майтапи, които ръсехме с една Юлчи
- Защо, Господи! Защо все на мен!!!
- А защо не? (първи отговор от Бога)
- На теб! Само на теб!! (втори отговор от Бога)
:))
цитирай
56. bale8 - От класическата музика най-много харесвам
17.03.2012 19:08
мелодията на Империята от "Междузвездни войни". Дали твоята приятелка ще се заинтересува?
цитирай
57. helloworld - bale8
17.03.2012 20:57
май ти си се заинтересувал от приятелката и се питам дали не те е страх от нейната висока летва дето трябва да я скачаш за да я заинтригуваш? :)))))
цитирай
58. landing - bale8,
17.03.2012 21:20
bale8 написа:
мелодията на Империята от "Междузвездни войни". Дали твоята приятелка ще се заинтересува?


Питах я. Каза, че това й е съкровената мечта и мокрия сън- мъж с такива любими произведения. Освен това пишеш в блог, начи може да те причислим към авторите и творците, дето се вика. Аз от своя страна също те одобрявам, понеже "Междузвездни войни" въпреки Оскарите си, някак не мога да ги метна в световната културна съкровищница. Ся кво правим? Ето ти един поздрав докато обмисляш ходовете си:))

http://vbox7.com/play:51dd0c1d&al=2&vid=2280231

П.П. Тва е на Металика, а на нея й е любимо в изпълнение на Русенската филхармония

цитирай
59. landing - :)))
17.03.2012 21:25
susona написа:
добре казано, господине
това ни връща на начална позиция и ни кара да се замисляме защо по дяволите
се случва точно по този начин
отговорът е защото така:))
това ме присеща за едни майтапи, които ръсехме с една Юлчи
- Защо, Господи! Защо все на мен!!!
- А защо не? (първи отговор от Бога)
- На теб! Само на теб!! (втори отговор от Бога)
:))


А третия вариант за отговор според вица е: Щото не ме кефиш, бе копеле! :))
цитирай
60. kite333 - Хехехех,спорът напреднал много,ама накрая дошъл Иван и
18.03.2012 10:02
ни направил на пух и прах.Теорията за късмета си е чиста истина,но не пречи всеки да си мечтае каквото си иска,пък....каквото дойде :))
Момичета (и момчета) яко се забавлявах докато чета,гледам и вие :)))))
цитирай
61. ivanbunin - Като казвам ясно и простичко...
18.03.2012 22:53
... в по-приятна ЖЕНСКА, т.е. ДАМСКО-ФРИЗЬОРСКО-ФРИВОЛНА компания може и да съм попадал, но трябва отдавна да е било, просветва ми само спомен смътен..., браво!
Чест имам!
цитирай
62. ivanbunin - Ето ми късмета...
18.03.2012 23:01
Цяла вечер не съм в интер-състояние да изпратя съобщение за удоволствието, което изпитвам от попадането ми в тази чудесна компания на ЖЕНИ с чаровно ДАМСКО-ФРИЗЬОРСКО-ФРИВОЛНО превъплъщение...
Чест имам!
цитирай
63. demonwind - 26. landing
19.03.2012 09:30
Чак сега сколасвам да ти драсна в отговор на очакванията на Тъмнината 3 ;) Понеже и мен ме чукна грипа и ме удари в някакъв нерв на ръката и получих плексит ли е какво е не знам, ама спя на пенджуек ;) На всичкото отгоре в петък открих сезона по къси панталони и ме ухапа на две места суха баба (вид бабалюго, дето хапе като десет комара и пет папатака заедно ;)
Сега пиша един друг разказ и после смятам сериозно да се заема с Тъмнината част трета, ама чакам да ме удари музата ;)

Поздрави!
цитирай
64. landing - kite333,
19.03.2012 09:32
забавлението беше дружно, въпреки разнопосочните мнения, така мисля :)) Ето пример за спор със зачитане на всяко мнение и приятно прекарване едновременно, смятам пак да го направим. Имам доста идеи, живота сам ми ги набутва в клавиатурата, ама пусто време не остава. Хубава седмица!
цитирай
65. landing - ivanbunin,
19.03.2012 09:38
радвам се, че си прекарал добре в компанията ни. Винаги си добре дошъл, Иване! :))
цитирай
66. landing - demonwind,
19.03.2012 09:48
тя твойта работа ми напомни за един дето страдал от косопад, късогледство, двоен апендикс и ритнат в чЕлото от кон :)) Да се стягаш и бързо да се оправяш! Пенджуека се лекува с масаж. Трябва ти жена- масажистка, професионалистка, ако няма налична, кажи на половинката си да ми пише съобщение, ще й издам няколко тайни. Лошото е, че после няма да се отърве от теб и за щяло и нещяло ще я врънкаш: масаааж, искам масаааж, ша фърля боклука, ама после масаж :)

Хубава седмица и много музи да те ударят :)))
цитирай
67. demonwind - 66. landing
19.03.2012 09:52
:)))))) Мерси за пожеланията :)))) Ще помисля за масажа, дотогава съм на вътрешни промивки, правени от докторите Джек Дениъл и Джим Бийм. Дано ми докарат музата най-после :)))

И на теб хубава и много слънчева седмица :)
цитирай
68. helloworld - ех тези мъже беееееееее..........
19.03.2012 09:54
ivanbunin написа:
... в по-приятна ЖЕНСКА, т.е. ДАМСКО-ФРИЗЬОРСКО-ФРИВОЛНА компания може и да съм попадал, но трябва отдавна да е било, просветва ми само спомен смътен..., браво!
Чест имам!


тъкмо почнеш да се забавляваш и те дойдат също като горския във вица и те свалят на земята:)))))))))
цитирай
69. landing - Хора, и сега за финал
19.03.2012 10:00
и да се посмеете още малко. Толкова превратно съм била тълкувана! Получих лично съобщение от напълно неизвестен и май нарочно регистриран за целта потребител, което започва с думите /перифразирам/: "Здравей, аз съм прост, търся такова момиче. Ще се радвам ако можем да започнем приятелство." И т.н., следва имейл. Подателят освен прост :)) се оказа и неграмотен доста. NO COMMENT...

П.П. До евентуалните мераклии: Хора, не си търся мъж. :)))
цитирай
70. landing - . . . в по-приятна ЖЕНСКА, т. е. ДА...
19.03.2012 10:03
helloworld написа:
ivanbunin написа:
... в по-приятна ЖЕНСКА, т.е. ДАМСКО-ФРИЗЬОРСКО-ФРИВОЛНА компания може и да съм попадал, но трябва отдавна да е било, просветва ми само спомен смътен..., браво!
Чест имам!


тъкмо почнеш да се забавляваш и те дойдат също като горския във вица и те свалят на земята:)))))))))


Нееее, според мен не ни сваля на земята, а се забавлява :))
цитирай
71. demonwind - 69. landing
19.03.2012 10:44
Човеку е проЗД, заеби га! ;) Сега като слушам рано сутринта групата Умбртка (Umbrtka) на могъщия Лорд Морбивод (Богът на отпадните води) от канализацията на приказния град Пилзен ;) и пак се сещам за твоята приятелка ;) Май една терапия с Лорда ще й дойде доста освежаващо ;)

Поздрави отново и усмихната седмица :)
цитирай
72. helloworld - :)))))))))))))))))))))))))))))))
19.03.2012 10:59
landing написа:
helloworld написа:
ivanbunin написа:
... в по-приятна ЖЕНСКА, т.е. ДАМСКО-ФРИЗЬОРСКО-ФРИВОЛНА компания може и да съм попадал, но трябва отдавна да е било, просветва ми само спомен смътен..., браво!
Чест имам!


тъкмо почнеш да се забавляваш и те дойдат също като горския във вица и те свалят на земята:)))))))))


Нееее, според мен не ни сваля на земята, а се забавлява :))

аз също :)))))))))))) не случайно цитирах виц:)))))))))
цитирай
73. ddiaries - landing
19.03.2012 11:00
чудесен пост! :)
Аз лично харесвам определено интелигентни мъже и амбициозни, висшето не ми е задължително...последния, по който бях луда беше точно с горните 2 качества и без висше. Това един мъж да е интелигентен и борбен, и да знае какво иска, не означава да е категорично интелектуален!...
Аз даже намирам такива интелектуалци...за леко съвсем от друга на моята планета.
НО! За приятелката ти може би секса има измеренията които е имал през 19 век... така както я описваш сигурна съм, че е изчела куп любовни романи.
Тя явно не гледа съвременни филми.
Мисля, че има мъже, които биха й импонирали, но само й подшушни, че у наше село избора е много ограничен- по Антим Първи до Света Богородица в Стария град и малко по- надолу:))))
Мисля, че просто трябва да се изсели в средна Европа..това е решението.
цитирай
74. landing - ddiaries,
19.03.2012 11:52
тя не е от наше село :)) И не си права, ПЪК! Имаме си мъже и то хубави. Не е ли достатъчно един мъж да е хубав, влюбен, нежен и надарен природно с интелект, да не му липсват първите 7, да има доходи... Май е това, много ли е, невъзможно ли е, защо да го търсим чак на райната си? Бе пълно е с такива мъже! :))
цитирай
75. landing - demonwind,
19.03.2012 12:01
виж какво, по- добре замълчи, защото изпадаш в крайно демонични състояния вече и все повече изпадаш от класациите. Вероятно пенджуека се е влошил в лумбаго, или Джим и Джак са си взели докторските дипломи с пищови. За тия дето нямат и бегла идея за какво говориш, воала: Лорд Морбивод, тадаааам! :)))))

http://www.youtube.com/watch?v=BHZ50Zc5Y5w

И накрая ги изгонили от блогбг, мили деца... :)))
цитирай
76. ddiaries - landing
19.03.2012 13:30
Е, разбира се, че е пълно с такива мъже- така както ги изреждаш ти !
Но такива...каквито ги нарежда приятелката ти- а тя ги нарежда малко по- различни от твоите- не знам....
Всъщност се сещам за един, който живее в района около Горна Оряховица (без майтап)...много интелектуален, интересува се от архитектура, спорт и слуша класическа музика.....искаш ли да ти дам фейсбука? не е лошо момчето...мога да го препоръчам спокойно:)
цитирай
77. demonwind - 75. landing
19.03.2012 14:26
Абе понякога ме апе кучето, ама нейсе... ;)
цитирай
78. landing - Хм,
19.03.2012 14:47
ddiaries написа:
Е, разбира се, че е пълно с такива мъже- така както ги изреждаш ти !
Но такива...каквито ги нарежда приятелката ти- а тя ги нарежда малко по- различни от твоите- не знам....
Всъщност се сещам за един, който живее в района около Горна Оряховица (без майтап)...много интелектуален, интересува се от архитектура, спорт и слуша класическа музика.....искаш ли да ти дам фейсбука? не е лошо момчето...мога да го препоръчам спокойно:)


Защо ли веднага станах подозрителна към това сватосване? Може би поради факта, че Горна Оряховица спада към моите VKD*, предвид полу- фалита на БДЖ и факта, че 90% от местните работят именно там? Не знам, не знам /клати глава недоверчиво/, тока кой ще го плаща? Ми ляба и боба?
______________________

VKD*- вери кофти дестинейшън :)))
цитирай
79. ddiaries - хехе
19.03.2012 15:28
:))))))))))))))))))

Ми, ти си истинска приятелка, да ти кажа- мислиш го от всякъде- само и само да не я овътриш дружката.
За съжаление и аз не мога да съм напълно убедена, защото и аз го познавам въпросния само от фейсбука...
Каза ми, че играе тенис.
Другия път като видя онлайн ще питам- на корт или на маса?
Мисля от там може да стигнем до някои изводи за финансовото положение....
Ще споделя:)
цитирай
80. beaustranger - Зацепих направо на пета!
24.03.2012 23:56
Сълзи избликнаха, бе, Ландинг, скъпа... от смях! И ме обзе див мерак да си кажа, макар и късно.
Такива префърцунени (псевдо)интелектуалки познавам няколко. "Псевдото" не е толкова заради личните ми предпочитания към изкуствата, колкото заради конкретния типаж жени /имам няколко на склад/, които в стремежа си да изглеждат много извисени, демонстрират високомерието на интелектуалки, наритвайки не само мъже, но и жени, абе всичко наред. Вярвам, че това произлиза от потиснато самочувствие, което пък е следствие на фийдбека, дет се вика - порочен кръг иначе казано.
Подобна нетолерантност мачка тях, а не останалата част от света, която ги подминава с технично преместване в другия крачол. И ако приемем, че си вярват, то тогава са още по-нещастни, зер, шансът да срещнат фантасмагоричния идеал /чети: интелектуалец-творец + точния секс-партньор, щото събирателното понятие "ебач" не пасва за жени с претенции/ е приблизително 1:3 млрд, ако приемем, че половината свят са мъже.
Абе кой нормален човек съставя списък на нужните качества, за да започне общуване?
Класическа музика... голЕм зор!Това - лъковете на цигулките ми кълцат аксоните като за салата Фрути ди маре. Ей, приятелко мила, като че на шприц са ни правили! Много ме изкефи! Но да се върна на твоята - духовната приятелка. Дано не съм лош пророк, но ми се чини, че или внезапно ще се разюзда, демек ще си падне по някой рокер /примерно/, или ще си самотува надменно с прогресивно задълбочаваща се бръчка на недоволството /за назолабиалната иде реч/, докато престане дори да забелязва кой от кой пол е, поради естествени възрастови изменения.




цитирай
81. landing - beaustranger,
26.03.2012 10:55
Къде се губиш мъко моя, ненагледна!
Сега да вкарам уточнения малко: Не е псевдоинтелектуалка тя, чиста и неподправена интелектуалка си е, нито е високомерна, просто не разбира от мъже хич. И единственото, което мачка е нея си, действително, докато чака истинския, въплатил идеалите. И не, че е съставила списъци от качества, просто аз ги обобщих, на базата на разговорите ни. Бе иска ми се да престане с вегетарианските забавления, не да снижава очакванията, а просто като падне нещо да забие зъби и да влачи в дупката. Докато си чака идеалния, нали... :)))

Ах, от твойта клавиатура, в божия сървър, тва за рокера!
цитирай
82. nicodima - Ох, наздраве от баба ви Никодима : )...
29.03.2012 19:39
Чета ви коментарите и си спомням за едни щурави години, дето и ние не различавахме химия от физика, пък и от музика : )))...
Да сте живи и здрави, момичета...
Само едно ще ви кажа, каквото и да си изберете, накрая се оказва разкрасена щампа в бяло, зелено и червено, залята с много ракия и малко салата ; )..., с интелектуално творчество, опряно на два основни стълба - попръжни към политиците и някой друг пиперлив виц : ))...
Та - ма-а-алко трябва да се сниши критерия... и всички мъже са ваши, стига да сте подготвени за бъдеще, в което ще поемете ролята им : (...
цитирай
83. landing - nicodima,
30.03.2012 11:02
всичко е много лесно когато:

1. Ако има повече от един вариант на нещо си- преценка кой ти изнася най- много и избираш него.
2. Ако няма алтернативни варианти, се ползват наличните, каквито има, НО постоянно нагнетяваш условия за нови да се появят.
а) Като си отвъдиш варианти, следваш т. 1
б) Отиваш на офталмолог да ти проверят зрението, защото е по вероятно да не виждаш, отколкото да няма и като прогледнеш, т. 1

А за поемането на ролята им на мъжете- категорично не съм съгласна! Трябва да се товарят колкото могат да носят и също да отговарят за задълженията си, както аз като жена отговарям за своите, тоест- той е задължен сам да избира камиони, и има право да не ми помага в избора на холандски лалета :)))
цитирай
84. nicodima - Лошото е, че на възраст, когато си опитал повечето варианти...
30.03.2012 11:32
си осъзнал, че това с въденето на алтернативи не работи / тук съм категорична /, но има и друго - по-добре човек да отиде на психиатър, отколкото на офталмолог, защото съжителството се превръща в стокхолмски синдром...
Дано поколението мъже, което ние сме отгледали, да е по-разнообразно, но нашето е трагично - еднакво несправящи се с живота неудачници! По-голямата част от мъжката популация...
А иначе - какво да кажа - признавам си - глава съм на семейството, той се тюхка от 3 години, че няма работа, аз работя на 55 места, карам колата, товаря я, разтоварвам я, сменям гуми, карам я на прегледи, справям се с КАТ и пр. Като четеш това, сигурно си мислиш, че съм някой якя лелка, ама не : (... 155 см и 55 кг... Иначе много обичам да избирам цветя и аз... Но реалността наложи друго!
цитирай
85. landing - nicodima
30.03.2012 14:20
Ах, скокна ми с бутонките по мазола! Правя уговорка, ако ти звуча като феминистка, или грозница, или лезбийка, няма такова нещо, обичам мъжете, не мога без тях, светът ще е скучен без тях. Обаче, защо този мазохизъм, бе мила? Струва ли си да отглеждаш някой след като явно се справяш чудесно и сама? Моето виждане е такова- мъж дето лежи в къщи и това го кефи и устройва, при положение че не прочетох да ги е надиплил парите- марш на момента, негоден е! Психиатър лиии?! Той ше ходи- на хирург в спешното. Аз ще си ставам сапьор на душата и гъза, а той кво? Знайш къв стокхолмски синдром ше му спретна! И съм сериозна, и не говоря празни приказки, и имам огромен опит в това, което говоря, и не мисли че съм крехка неопитна девойка. Просто се осъзнай на кой завой си, осъзнай!

цитирай
86. nicodima - : )
30.03.2012 18:15
На кръстопът, дете : ))...
Цял живот на кръстопът : )...

Харесвам поколението ви, ние сме последните остатъци от криворазбраното патриархално битуване, дето много го защищават някои блогъри тук. До твоя извод отдавна съм стигнала, но като имаш непълнолетни деца, които се залетяват от щастие като видят баща си, въпреки че не е никакъв пример, се позамисляш.

Поздрави!
цитирай
87. kite333 - Мда....децата да му се невиди..
03.04.2012 08:44
nicodima написа:
На кръстопът, дете : ))...
Цял живот на кръстопът : )...

Харесвам поколението ви, ние сме последните остатъци от криворазбраното патриархално битуване, дето много го защищават някои блогъри тук. До твоя извод отдавна съм стигнала, но като имаш непълнолетни деца, които се залетяват от щастие като видят баща си, въпреки че не е никакъв пример, се позамисляш.

Поздрави!

Чудя се дали като пораснат те кръстопътят няма да свърши и да остане само двупосочно движение - напред или настрани.
наистина се чудя и го чакам тоз момент за да си отговоря ??
цитирай
88. nicodima - Кайти, то и напред и настрани - все си е движение : ))...
03.04.2012 14:00
Значи поне една идея повече от застоя : )...

Но е важно - напред с или без кого : )...
Или настрани - заради кого? ; )

Поздрави!
цитирай
89. landing - И ДО ДВЕТЕ:
05.04.2012 10:33
@ nicodima
@ kite333

Ще карам почти на научни термини, за да не ви разчорля миглите с някой вулгаризъм. Хората (жените) държим на патриархални традиции много- с поцепените канчета все на един и същи ръб и ходим, блъскаме пак, и пак! Тогава всичките приказки как сме израснали над шимпанзето са просто един кьорфишек. Защото хипотезата "човекът отсреща е кофти, но аз ще изчакам още някоя петилетка да проверя дали верно е толкова кофти, па и децата да поотраснат" и после огласяме галактиката от рев, че от девойки направо сме скочили в графа баби, и той живота минал- заминал, но поне ще се радваме на внучета, нормална ли е? Нормално ли е въпреки очевидностите да стискаме очите и да не признаем, че сме заложили на куц кон?! Това е мозъчно затъмнение, съчетано с личен мазохизъм.
Затова тежко и горко на жени, които очакват мъж да ги разбере, да се промени, или нещо дето не върви да промени! И на тези, които мълчат и се правят на прости-само мир да има. Щото мир няма, колкото повече отстъпваш, толкова повече ти се лепят раменете в стената. Всеки се е заплесвал, но нека поне да си струва. А то този, дето никодима описваш, няма да му дам и куфарите да ми носи. Да уважаваме себе си и да разчистваме около себе си, защото като години газим вехти огризки, новото и чистото, и промяната къде да дойдат? Дами, вие в момента лицемерите, вашта кожа, че да не ползвам хептен френски :))
Аз лично, и говоря само за себе си, предпочитам да му тегля една путкамайна+ опции, наместо да рева с очи като циреи цял живот и да го тегля като хомот, захапала дванадесетопръстник от безсилие и да пускам постинги тука: "душата ми -съдрана риза с пет благородни копчета"
В заключение: Хубавите ябълки ги ядат прасетата , но ако им ги сипеш.

П.П. Добронамерена съм, и съпричастна, ако и да не ви прозвуча така, защото и друг път са ставали грешки :)
цитирай
90. nicodima - Здрасти...
05.04.2012 11:13
Прочетох : )...
Не се сърдя, синът ми също ме упреква, но...
Мисля си, дали нямаше да ме упреква повече, че е нямал баща...
И такава вероятност имаше...
След като си събирал багажа си 3-4 пъти и си се отказвал, значи е имало защо да се остане, може би...
Може би и прагът на търпимост е по-висок...
Може би, ако бях на вашите години и със сегашния си акъл, нямаше да се колебая толкова... Но като си млад, беден, без жилище, родители и без подкрепа решенията са трудни.
На стари години си вече успял, заможен, хванал си живота в ръцете си, но от него остава по-малко, и то частта, в която вече няма защо да търсиш човек, с когото да гледаш в една посока... Остава частта, в която трябва да си полезен на децата и себе си... Дори само на себе си...
цитирай
91. landing - nicodima,
05.04.2012 13:30
мила, стига с тази "вашата възраст". Не ме карай публично да разбуля мистериозната тайна на възрастта ми :)), но подозирам че е близка до твоята, ако и понякога да ти звуча като млада, нахална и неочукана от живота. И аз съм вземала трудни решения и чудом- чудила дали и как е по добре за детето. И точно защото съм закалила рогата от челни сблъсъци ти пиша така. Следващия ми постинг е поздрав за теб, но не само. Изпотиха ми се очилата с диоптрите от зор да го напиша :)
цитирай
92. zafirov - "В заключение: Хубавите я...
27.07.2013 13:38
"В заключение: Хубавите ябълки ги ядат прасетата , но ако им ги сипеш." Аааа, това ми хареса. Точно така трябва да мисли човек!
цитирай
93. landing - zafirov,
27.07.2013 22:39
като бивша хубава ябълка и настоящо прасе ги разбирам тези работи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: landing
Категория: Лични дневници
Прочетен: 190062
Постинги: 34
Коментари: 528
Гласове: 4071
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол